Všeobecné obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY – BIOSTILE ONLINE OBCHOD
Pred použitím našej webovej stránky si pozorne prečítajte nižšie uvedené všeobecné podmienky. Ak budete pokračovať v objednávaní výrobku na webovej stránke Biostile, znamená to, že ste sa oboznámili s celými všeobecnými obchodnými podmienkami a súhlasíte s nimi. Spoločnosť Biostile, trgovina in služby, d.o.o., ktorá je prevádzkovateľom internetového obchodu Biostile, si vyhradzuje právo na zmenu všeobecných podmienok prevádzky webovej stránky Biostile. Všetky zmeny sú pre zákazníka záväzné, preto odporúčame pravidelne kontrolovať prijaté všeobecné obchodné podmienky.
- Všeobecné informácie
Všeobecné obchodné podmienky sú zostavené v súlade s predpismi v oblasti ochrany spotrebiteľa, na základe odporúčaní Obchodnej komory Slovinska a medzinárodných kódexov pre online a elektronické podnikanie. Internetový obchod Biostile (ďalej len „internetový obchod“) prevádzkuje spoločnosť Biostile d.o.o., poskytovateľ služieb elektronického obchodu (ďalej len „obchodník“).
Informácie o obchodníkovi:
Biostile, trgovina in storitve d.o.o., Komen 129a, 6223 Komen, registrované u OS Ljubljana, spisová značka 2011/28394, dňa 20.7.2011.
Registračné číslo: 6004075000.
Identifikačné číslo pre DPH: SI17834619, obchodník je povinný platiť daň z pridanej hodnoty.
Webová stránka Biostile je určená na prezentáciu a predaj výrobkov a služieb používateľovi. Obsah webovej stránky je určený na informovanie a vzdelávanie a nenahrádza konzultáciu s lekárom. V súvislosti s využívaním poradenstva obchodník odporúča, aby kupujúci vopred konzultoval svoj zdravotný stav s osobným lekárom.
Používateľ je osoba, ktorá používa webovú stránku, t. j. kupujúci online objednávky.
Kupujúci (ďalej aj: zákazník, používateľ, spotrebiteľ) je fyzická alebo právnická osoba, ktorá si objedná službu doručenia výrobkov prostredníctvom webovej stránky Biostile.
Kupujúci je viazaný všeobecnými podmienkami, ktoré sú platné v čase zadania online objednávky.
Tieto všeobecné obchodné podmienky vymedzujú prevádzku internetového obchodu Biostile, práva a povinnosti návštevníka, používateľa a kupujúceho, ako aj obchodný vzťah medzi obchodníkom a používateľom ako kupujúcim výrobkov z internetového obchodu.
- Osobné údaje a obchodná kapacita
Registráciou v online obchode získa návštevník používateľské meno, ktoré sa zhoduje s jeho e-mailovou adresou a heslom zadaným samotným používateľom. Používateľské meno a heslo jednoznačne definujú a prepojujú používateľa so zadanými údajmi. Registráciou návštevník potvrdzuje a zaručuje, že je plnoletá, plne spôsobilá osoba. Registráciou sa návštevník stáva používateľom a získava právo na nákup. Nákupom produktu sa používateľ stáva kupujúcim.
Nákupom alebo registráciou v internetovom obchode zákazník umožňuje a súhlasí s tým, aby obchodník uchovával, spracúval a používal osobné údaje poskytnuté v internetovom formulári až do zrušenia na tieto účely: telefonické, písomné a elektronické oznamovanie noviniek a ponúk, pozvánky na podujatia, segmentácia zákazníkov, prieskumy, štatistické spracovanie.
2.1 Dostupnosť informácií
Obchodník sa zaväzuje, že bude mať vždy k dispozícii používateľa:
– informácie o totožnosti Obchodníka (najmä obchodné meno a sídlo spoločnosti a číslo registra, v ktorom je spoločnosť zapísaná);
– kontaktné údaje, ktoré používateľovi umožnia rýchlu a efektívnu komunikáciu s Obchodníkom (e-mailová adresa, telefón atď.);
– informácie o základných vlastnostiach výrobkov alebo služieb internetového obchodu vrátane popredajných služieb a záruk;
– informácie o dostupnosti výrobkov alebo služieb internetového obchodu;
– spôsob a podmienky dodania výrobkov alebo vykonania služieb, najmä miesto a čas dodania;
– informácie o spôsobe platby;
– informácie o časovej platnosti ponuky internetového obchodu;
– informácie o lehote, v ktorej je ešte možné odstúpiť od zmluvy, a o podmienkach odstúpenia;
– informácie o možnosti vrátenia výrobkov a o tom, či a koľko takéto vrátenie používateľa stojí;
– informácie o postupe podávania sťažností používateľom a informácie o kontaktnej osobe obchodníka pre styk s používateľmi.
- Ponuka výrobkov, dodacia lehota a prijatie
Vzhľadom na charakter online obchodu sa ponuka produktov v internetovom obchode často a rýchlo mení a aktualizuje. Preto sa môžu vyskytnúť aj chyby. Informujte nás o nich na tel. č.: 02 33 33 10 21. Pokúsime sa všetky chyby odstrániť čo najskôr.
3.1. Akcie a zľavy
Zľavy sa nesčítavajú! Ak sú produkty na webovej stránke už v predaji alebo na ne už bola nastavená akákoľvek zľava, ďalšie zľavy sa na ne nevzťahujú. V takom prípade systém ponúkne zákazníkovi zľavu, ktorá je pre neho výhodnejšia.
3.2. Dodacia lehota
Dodacia lehota pre výrobky, ktoré sú na sklade, je zvyčajne 3 pracovné dni pre dodacie adresy v Slovinsku. Každý výrobok z internetového obchodu je dostupný v primeranom čase.
3.3. Prevzatie výrobkov
Pri objednávke môže používateľ zvoliť jednu z nasledujúcich metód prevzatia produktov: pri poštovom doručení zaplatí pri nákupe pod 45,00 EUR aj poštovné vo výške 3,00 EUR.
- Spôsoby platby
Obchodník poskytuje používateľovi nasledujúce spôsoby platby za nákup produktov z internetového obchodu:
– na dobierku, pričom v tomto prípade sa uplatňuje online cena (pozri bod 5);
– platobnou alebo kreditnou kartou (BA, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa, Karanta);
– v hotovosti vopred
– paypal
Platba platobnou alebo kreditnou kartou a platba na splátky je možná len vtedy, ak sú údaje v používateľskom profile platiteľa rovnaké ako údaje v používateľskom profile držiteľa platobnej alebo kreditnej karty.
- Ceny
Online cena je platná pre všetkých registrovaných používateľov internetového obchodu obchodníka.
Všetky ceny v internetovom obchode sú uvedené v eurách a zahŕňajú DPH, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak.
Všetky ceny sú platné v čase zadania objednávky a nemajú vopred stanovenú platnosť, takže sú platné len do ich každej zmeny. Napriek mimoriadnemu úsiliu obchodníka poskytovať čo najaktuálnejšie a najpresnejšie informácie môžu byť informácie o cenách nesprávne. V prípade z predchádzajúcej vety a v prípade, že sa cena výrobku zmení počas spracovania objednávky, t. j. od momentu zadania objednávky až po potvrdenie objednávky, Obchodník:
– používateľovi (kupujúcemu) oznámi a informuje ho o nových cenách, používateľ (kupujúci) má možnosť zmeniť svoju objednávku, čiastočne alebo úplne ju zrušiť alebo potvrdiť objednávku za nové ceny, a to všetko bez ďalších nákladov, alebo
– umožní používateľovi (kupujúcemu) odstúpiť od nákupu a zároveň mu ponúkne riešenie, ktoré bude pre obe strany výhodné a uspokojivé.
- Technický postup pri uzatváraní kúpnej zmluvy
6.1. Technické kroky vedúce k uzavretiu kúpnej zmluvy sú nasledovné:
– kupujúci vyhľadá v internetovom obchode jednotlivý výrobok alebo súpravu v sortimente výrobkov,
– vyberie si výrobok, ktorý chce kúpiť,
– pridá vybraný výrobok na nákup do nákupného košíka,
– kupujúci v nákupnom košíku určí množstvo výrobku, ktorý sa má kúpiť,
– nasleduje prehľad ceny vybraného výrobku vo zvolenom množstve vrátane vypočítanej výšky dane, ak je vypočítaná,
– preskúmanie objednávky so spôsobom doručenia výrobku a vypočítanými nákladmi na doručenie, ak sú vypočítané, a potvrdenie a odoslanie objednávky, a teda dokončenie nákupu.
6.2. Technologickým nástrojom, ktorý umožňuje identifikáciu a opravu chýb pred zadaním objednávky, je grafické používateľské rozhranie, ktoré umožňuje kupujúcemu s okamžitým účinkom, jednoducho a bez problémov:
– vidí a skontroluje, ktoré výrobky si vybral a pridal do nákupného košíka,
– vidieť a skontrolovať cenu jednotlivého výrobku a celkovú cenu celého vybraného množstva jednotlivého výrobku,
– zmení vybrané množstvo jednotlivého výrobku a vypočíta novú cenu takto zmeneného množstva,
– odstráni vybrané výrobky, ktoré nechce kúpiť, z nákupného košíka a vyberie spôsob platby.
Pred potvrdením objednávky je používateľovi (kupujúcemu) umožnené prostredníctvom grafického používateľského rozhrania skontrolovať a potvrdiť jednotlivé zmeny s okamžitou platnosťou, jednoducho a bez problémov.
6.3. Prijatá objednávka
Po odoslaní objednávky dostane používateľ (kupujúci) od obchodníka e-mailom oznámenie, že objednávka bola prijatá. Do 1 hodiny od prijatia tohto oznámenia má používateľ (kupujúci) možnosť zrušiť objednávku bez následkov. Okrem možnosti zrušenia nemôže používateľ (kupujúci) po odoslaní objednávky meniť jej obsah. Používateľ (kupujúci) má vždy prístup k podrobným informáciám o stave a obsahu každej objednávky vo svojom profile na webovej stránke obchodníka.
6.4. Potvrdenie objednávky
Ak používateľ (kupujúci) objednávku nezruší, objednávka prejde do ďalšieho spracovania. Po prijatí objednávky ju obchodník skontroluje, overí dostupnosť objednaných produktov a objednávku potvrdí alebo ju zamietne s uvedením dôvodu. Obchodník môže používateľa (kupujúceho) kontaktovať aj telefonicky na uvedenom kontaktnom telefónnom čísle, aby skontroloval údaje alebo zabezpečil správnosť dodávky. Po potvrdení objednávky obchodník informuje používateľa (kupujúceho) e-mailom o predpokladanom termíne dodania. V tejto fáze je neodvolateľne uzavretá kúpna zmluva o kúpe objednaných výrobkov medzi používateľom (kupujúcim) a obchodníkom (pozri bod 7.).
6.5. Odoslanie objednávky
Obchodník pripraví a odošle objednané výrobky v dohodnutej lehote a informuje o tom používateľa (kupujúceho) e-mailom. V e-maile z predchádzajúcej vety obchodník informuje používateľa (kupujúceho) aj o pravidlách vrátenia výrobkov a oznámi mu kontaktné osoby v prípade reklamácie alebo oneskoreného dodania.
- Kúpna zmluva
Obchodník vystaví používateľovi, ktorý si zakúpi výrobok v internetovom obchode, písomnú faktúru s rozpisom nákladov a s poučením o práve odstúpiť od kúpy vrátením zakúpeného výrobku, ak je to potrebné a možné. Kúpna zmluva vo forme objednávky je uložená v elektronickej podobe na serveri obchodníka a je používateľovi (kupujúcemu) kedykoľvek prístupná v jeho používateľskom profile, kde si ju kupujúci môže uložiť a reprodukovať. Kúpnu zmluvu je možné uzavrieť len v slovinskom jazyku.
Kúpna zmluva medzi Obchodníkom a používateľom (kupujúcim) je uzavretá v okamihu, keď Obchodník potvrdí objednávku (pozri bod 6.2.). Od tohto momentu sú všetky ceny a ostatné podmienky nákupu pevné a platia pre Obchodníka aj používateľa (kupujúceho).
- Právo na odstúpenie od kúpy, vrátenie výrobkov
V prípade zmlúv uzavretých na diaľku má kupujúci právo do 14 dní informovať obchodníka, že odstupuje od zmluvy bez uvedenia dôvodu takéhoto rozhodnutia. Kupujúci zašle oznámenie Obchodníkovi na kontaktnú e-mailovú adresu info@biostile.sk, jednoznačným vyhlásením alebo na formulári, ktorý sa nachádza TU. V prípade odstúpenia od zmluvy je Obchodník povinný vrátiť Kupujúcemu všetky prijaté platby bezodkladne alebo najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Nezmenené množstvo, pokiaľ nedošlo k zničeniu, poškodeniu, strate výrobkov alebo k zníženiu ich množstva bez zavinenia užívateľa (kupujúceho). Obchodník môže zadržať platbu, kým nedostane vrátený tovar alebo kým spotrebiteľ nezašle dôkaz, že tovar poslal späť, podľa toho, čo nastane skôr. Náklady, ktoré znáša používateľ (kupujúci) z dôvodu odstúpenia od kúpnej zmluvy, sú náklady na vrátenie výrobkov obchodníkovi.
Ak je poštový balík, s ktorým užívateľ (kupujúci) obdržal objednané výrobky, fyzicky poškodený, ak obsahuje chýbajúci obsah alebo ak vykazuje známky otvorenia, užívateľ (kupujúci) musí túto skutočnosť oznámiť Obchodníkovi, aby tento mohol začať reklamačné konanie na pošte. Slovinsko.
V súlade s vyššie uvedeným odsekom Obchodník vráti používateľovi (kupujúcemu) zaplatenú sumu alebo použitý darčekový poukaz za vrátené výrobky, pričom prípadné použité propagačné kódy a iné zľavy sa používateľovi (kupujúcemu) nevracajú. Vrátenie zaplatenej sumy vykoná Obchodník na osobný alebo transakčný účet používateľa (kupujúceho). Obchodník vráti použitý darčekový poukaz vo forme kreditu.
- Vecné chyby
Hoci vždy konáme v dobrej viere, pri zmenách na webovej stránke sa môžu vyskytnúť chyby.
Ako spotrebiteľ máte právo uplatniť svoje práva vyplývajúce z vecnej chyby v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane spotrebiteľa (Úradný vestník Slovinskej republiky, 98/04 – oficiálne konsolidované znenie, v znení zmien, doplnkov a opráv).
Vecná chyba na produkte je podstatná:
– ak vec nemá vlastnosti potrebné na jej obvyklé používanie alebo na jej predaj;
– ak vec nemá vlastnosti potrebné na osobitné použitie, na ktoré ju kupujúci kupuje, ale ktoré boli predávajúcemu známe alebo mu mali byť známe;
– ak vec nemá vlastnosti a kvalitu, ktoré boli výslovne alebo mlčky dohodnuté alebo predpísané;
– ak predávajúci dodal vec, ktorá nezodpovedá vzoru alebo predlohe, okrem prípadu, keď bol vzor alebo predloha predvedená len na upozornenie.
Spotrebiteľ môže uplatniť svoje práva z vecnej vady, ak o nej informuje predávajúceho do dvoch mesiacov odo dňa, keď vadu zistil.
Predávajúci nezodpovedá za podstatné vady tovaru, ktoré sa prejavia po uplynutí dvoch rokov od dodania veci.
Kupujúci môže požadovať podľa vlastného výberu:
– Odstránenie porúch
– Vrátenie zaplatenej sumy v pomere k chybe
– výmenu tovaru
– Vrátenie zaplatenej sumy
Ak sa domnievate, že zakúpený výrobok má vecnú chybu, kontaktujte nás čo najskôr na telefónnom čísle 02 33 33 10 21 alebo na adrese info@biostile.sk a priložte číslo faktúry alebo objednávky. Čo najskôr vám ponúkneme výmenu tovaru alebo možnosť vrátenia kúpnej ceny.
Pri uplatnení práv z tohto titulu musí spotrebiteľ v oznámení o závade podrobnejšie opísať závadu a umožniť predávajúcemu kontrolu výrobku.
Ak vada nie je sporná, spoločnosť musí žiadosti spotrebiteľa vyhovieť čo najskôr, najneskôr však do 8 dní. Ak je však vada sporná, spoločnosť musí dať spotrebiteľovi písomnú odpoveď do 8 dní.
Právo na uplatnenie vecnej chyby podrobnejšie upravujú ustanovenia zákona o ochrane spotrebiteľa (podrobnejšie od článku 37).
V prípade, že spotrebiteľ dostane pri kúpe výrobok zadarmo, nemá nárok na vrátenie kúpnej ceny za bezplatný výrobok.
Používateľ môže upozorniť obchodníka na chybu prostredníctvom mobilného telefónneho čísla alebo e-mailu.
Ak chyba viedla k neoprávneným nákladom, Obchodník sa zaväzuje pokúsiť sa ich vyrovnať najneskôr do 30 dní od odôvodneného oznámenia chyby.
- Doručenie
Obchodník dodá objednané výrobky používateľovi (kupujúcemu) v dohodnutom čase. Zmluvným partnerom obchodníka pri doručovaní zásielok je Pošta Slovenije. Obchodník si vyhradzuje právo zvoliť si inú doručovaciu službu, ak bude schopná efektívnejšie splniť objednávku.
V prípade vyzdvihnutia výrobkov po ich prevzatí poštou kupujúci hradí aj poštovné.
- Zabezpečenie
Obchodník používa vhodné technologické a organizačné prostriedky na ochranu prenosu a uchovávania osobných údajov a platieb. Na tento účel obchodník používa 128-bitový certifikát SSL vydaný oprávnenou organizáciou.
Bezpečné autorizácie a transakcie s kreditnými kartami zabezpečuje systém Stripe. Autorizácie kreditných kariet sa vykonávajú v reálnom čase okamžitým overením údajov v bankách. Informácie o kartách sa neukladajú na serveri obchodníka.
Používateľ je tiež zodpovedný za bezpečnosť tým, že zabezpečí bezpečnosť svojho používateľského mena a hesla a vhodný softvér a antivírusovú ochranu svojho počítača.
- Ochrana detí
Obchodník v internetovom obchode neprijíma objednávky od osoby, o ktorej vie alebo má podozrenie, že je dieťa, bez výslovného súhlasu jej rodičov alebo opatrovníkov. Obchodník v internetovom obchode neponúka voľný prístup k produktom alebo službám, ktoré sú pre deti škodlivé.
Obchodník neprijíma žiadne osobné údaje týkajúce sa detí bez výslovného súhlasu rodičov alebo opatrovníkov, ani neposkytuje údaje získané od detí tretím stranám iným ako rodičom alebo opatrovníkom.
Akákoľvek komunikácia zameraná na deti bude primeraná ich veku a nebude zneužívať dôverčivosť, nedostatok skúseností alebo zmysel pre lojalitu detí.
- Zásady ochrany osobných údajov
13.1. Všeobecné
Obchodník sa zaväzuje chrániť dôvernosť osobných údajov a súkromie používateľov internetového obchodu. Zozbierané osobné údaje bude Obchodník používať výlučne na poskytovanie služieb, ktoré ponúka. Obchodník rešpektuje dôvernosť osobných údajov a súkromie používateľov internetového obchodu a urobí všetko pre ich ochranu pred akýmkoľvek porušením a zneužitím. Osobné údaje používateľov sú jednou z oblastí, kde predajca venuje mimoriadnu starostlivosť, pretože si je vedomý citlivosti tejto oblasti.
13.2. Používanie osobných údajov
Na účely poskytovania služieb, ktoré ponúka, Obchodník zhromažďuje, spravuje, spracúva a uchováva nasledujúce údaje používateľov:
– meno a priezvisko;
– adresy na doručovanie;
– názov spoločnosti alebo názov právnickej osoby (ak je používateľ právnickou osobou);
– daňové identifikačné číslo právnickej osoby (ak je používateľom právnická osoba);
– e-mailová adresa (používateľské meno);
– heslo v zašifrovanej podobe;
– kontaktné telefónne číslo;
– krajina bydliska;
– ďalšie údaje, ktoré používateľ dobrovoľne zadá do formulárov v internetovom obchode;
– ďalšie údaje, ktoré používateľ dobrovoľne pridá neskôr vo svojom profile.
Obchodník nezodpovedá za správnosť, úplnosť a aktuálnosť údajov zadaných používateľmi.
13.3. Súbory cookie a IP adresy
Na začiatku každého používania internetového obchodu obchodník priradí súbor cookie na identifikáciu, monitorovanie nákupného košíka a zabezpečenie sledovateľnosti (t. j. „cookie”), ktorý je uložený v pamäti servera len počas trvania internetového obchodu a po jednej hodine nečinnosti sa vymaže. Obchodník môže v osobnom počítači používateľa ukladať aj niektoré trvalé súbory cookie, ako napr. identifikačné číslo používateľa v zašifrovanej podobe na identifikáciu pri ďalšej návšteve internetového obchodu alebo pri hodnotení tovaru, pomocou ktorého používateľ vie, ktorý tovar už bol hodnotený, a nepriamo aj externé súbory cookie služby Google Analytics, ktoré slúžia na analýzu návštevnosti webových stránok. Obchodník môže tieto údaje použiť v anonymizovanej súhrnnej forme na účely štatistickej analýzy. Na účely zaistenia online bezpečnosti obchodník zhromažďuje aj IP adresy, z ktorých používatelia pristupujú do online obchodu.
13.4. Vyhlásenie o ochrane dôvernosti osobných údajov a súkromia používateľov.
V súlade s predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov je obchodník povinný chrániť osobné údaje používateľov svojho internetového obchodu. Obchodník za žiadnych okolností bez výslovného súhlasu používateľa neposkytne osobné ani iné údaje používateľa tretím stranám ani neumožní tretím stranám prístup k osobným alebo iným údajom používateľa, pokiaľ to nevyžadujú štátne orgány, ak takúto povinnosť stanovuje zákon, alebo v dobrej viere, že takýto postup je nevyhnutný pre konanie pred súdmi alebo inými štátnymi orgánmi a na ochranu a presadzovanie oprávnených záujmov Obchodníka.
Všetky osobné a iné údaje, ktoré používateľ poskytne pri prihlasovaní do internetového obchodu, ako aj pri objednávaní nákupu produktov vrátane obsahu objednávok, budú chránené v súlade s predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov. Obchodník tieto informácie nepoužije na žiadny účel, ktorý by mohol poškodiť používateľa alebo inú zúčastnenú osobu. Obchodník nepoužije údaje používateľa na zasielanie propagačných e-mailov alebo iných nevyžiadaných propagačných materiálov, s výnimkou zasielania tých propagačných oznámení, ku ktorým sa používateľ prihlási, resp. s ktorými bude súhlasiť. Obchodník môže použiť údaje v anonymizovanej súhrnnej forme na účely štatistickej analýzy. Dôvernosť osobných a iných údajov používateľa nebude porušená v žiadnej forme.
Obchodník bude uchovávať osobné údaje používateľov v súbore osobných údajov len po dobu nevyhnutne potrebnú na dosiahnutie účelu, na ktorý sa osobné údaje zhromažďujú a uchovávajú.
Obchodník zverí doručovateľskej službe len údaje potrebné na doručenie produktov zakúpených v internetovom obchode (údaje o príjemcovi a doručovacej adrese). Obchodník bude kontaktovať používateľa prostredníctvom e-mailu, ak je to potrebné na uskutočnenie nákupu v internetovom obchode, a prostredníctvom kontaktného telefónneho čísla len v prípade, že ide o proces registrácie alebo. sa vyskytli problémy pri online nakupovaní.
13.5. Vykonávanie politiky ochrany osobných údajov
Podľa zákona o ochrane osobných údajov má obchodník ochranu osobných údajov upravenú v Pravidlách ochrany osobných údajov.
Všetci zamestnanci obchodníka pracujúci na plný alebo čiastočný úväzok, ktorí majú prístup k osobným a iným údajom používateľov, sú oboznámení s ustanoveniami Pravidiel o ochrane osobných údajov a s povinnosťou chrániť osobné a iné údaje a sú povinní tieto ustanovenia na ochranu dôvernosti osobných údajov a súkromia používateľov online obchodu dodržiavať. Povinnosť chrániť osobné a iné údaje platí na dobu neurčitú, a to aj po ukončení vzťahu s Obchodníkom.
Registrovaní používatelia môžu kedykoľvek prestať používať online obchod a môžu zrušiť svoju registráciu. Urobia tak, že písomne oznámia zrušenie registrácie Obchodníkovi. Pred podaním vyhlásenia o zrušení registrácie musí používateľ vyrovnať všetky neuhradené záväzky z nákupu uskutočneného v internetovom obchode. Obchodník bude chrániť dôvernosť osobných údajov a súkromie používateľov internetového obchodu podľa týchto zásad ochrany osobných údajov aj v prípade zrušenia registrácie.
13.6. E-mailové a SMS oznámenia
Používateľ internetového obchodu súhlasí so zasielaním e-mailových a SMS notifikácií o stave objednávky, pomoci pri nákupe, akciách a zľavách.
13.7. Ďalšie vysvetlenia
Ak máte akékoľvek otázky, problémy alebo pripomienky týkajúce sa týchto zásad ochrany osobných údajov, môžete nám dať vedieť e-mailom: info@biostile.sk.
- Názory používateľov a recenzie produktov
Názory, komentáre a hodnotenia produktov poskytované používateľmi alebo návštevníkmi sú súčasťou funkčnosti internetového obchodu a sú určené pre komunitu používateľov.
Obchodník nezodpovedá za obsah názorov, komentárov a hodnotení produktov poskytnutých používateľmi alebo návštevníkmi. Obchodník preskúmava, komentáre a hodnotenia pred zverejnením preveruje a odmieta tie, ktoré obsahujú zjavné nepravdy, sú zavádzajúce, urážlivé, obscénne alebo podľa názoru obchodníka neprinášajú prospech ostatným používateľom alebo návštevníkom internetového obchodu. Obchodník nezodpovedá za informácie uvedené v názoroch, komentároch a hodnoteniach a odmieta akúkoľvek zodpovednosť vyplývajúcu z týchto informácií.
Odoslaním názoru, komentára alebo hodnotenia používateľ alebo návštevník výslovne súhlasí s podmienkami používania a umožňuje obchodníkovi zverejniť časť alebo celý text vo všetkých elektronických a iných médiách. Obchodník má právo používať obsah názoru, komentára alebo hodnotenia neobmedzene a na akýkoľvek účel, ktorý je v obchodnom záujme Obchodníka, vrátane uverejnenia v reklame alebo inej marketingovej komunikácii. Autor stanoviska, komentára alebo hodnotenia súčasne vyhlasuje a zaručuje, že je vlastníkom hmotných a osobnostných autorských práv k napísaným stanoviskám, komentárom alebo hodnoteniam a že tieto práva bezodplatne, nie výlučne a na dobu neurčitú prevádza na Obchodníka.
- Zodpovednosť
Obchodník vynakladá maximálne úsilie na to, aby informácie uverejnené v jeho internetovom obchode boli aktuálne a správne, ale vlastnosti výrobku, dodacia lehota alebo cena sa môžu zmeniť tak rýchlo, že obchodník nestihne včas opraviť informácie uverejnené v internetovom obchode. V takom prípade obchodník upozorní používateľa (kupujúceho) na zmeny a umožní mu odstúpiť od objednávky alebo zmeniť objednávku (pozri bod 5).
Hoci sa Obchodník snaží poskytovať presné fotografie výrobkov predávaných v internetovom obchode, všetky fotografie by sa mali brať ako symbolické. Fotografie nezaručujú vlastnosti výrobku.
Od okamihu doručenia zásielky s objednanými výrobkami na poštu obchodník nezodpovedá za prípady fyzického poškodenia, zničenia alebo straty zásielky, ani za neprítomnosť obsahu v zásielke alebo ak zásielka javí známky otvorenia. V týchto prípadoch musí používateľ (kupujúci) iniciovať reklamačné konanie s Poštou Slovenije. V prípade poškodenia zásielky tak urobí tak, že zásielku prinesie na najbližšiu poštu v takom stave, v akom ju prevzal, bez pridania alebo odobratia čohokoľvek, a vyplní reklamačný protokol. Obchodník spolu s Poštou Slovenije zabezpečí, aby bola reklamácia čo najskôr vyriešená.
- Pravidlá a podmienky účasti v hrách o ceny
Všeobecné podmienky a pravidlá organizovania hier o ceny na online portáloch spoločnosti BIOSTILE d.o.o.
Organizátor: BIOSTILE, trgovina in služby d.o.o., Komen 129A, 6223 Komen, registračné číslo: 6004075000, daňové číslo SI17834619, ochranná známka Biostile.
16.1. Podmienky účasti
Do hry o ceny sa môžu zapojiť všetky plnoleté a neplnoleté fyzické osoby, ktoré sú občanmi Slovinskej republiky alebo majú v Slovinskej republike trvalý pobyt (ďalej len „účastníci”). V prípade neplnoletých účastníkov musia ich rodičia alebo zákonní zástupcovia vyplniť a podpísať vyhlásenie o súhlase s účasťou v žrebovaní a s využitím výhry.
Účastníci sa každej hry o ceny zúčastňujú spôsobom zverejneným na webovej stránke, na ktorej sa daná hra o ceny koná. Spôsobmi účasti môžu byť odpovede na výhernú otázku, hlasovanie alebo účasť prostredníctvom sociálnych sietí Facebook, Twitter a Instagram s použitím kľúčového slova určeného organizátorom (ďalej len „kľúčové slovo”). Účasť prostredníctvom stránky Facebook je v súlade s pravidlami sociálnej siete Facebook. Facebook nie je sponzorom hier o ceny organizovaných spoločnosťou Biostile alebo Biostile d.o.o., ani s nimi nie je nijako prepojený.
Podmienkou účasti je súhlas účastníkov s týmito všeobecnými podmienkami. V prípade, že spolupráca prebieha prostredníctvom stránky na sociálnej sieti Facebook, používatelia sú tiež povinní konať v súlade s pravidlami sociálnej siete Facebook. Má sa za to, že účastník hry o ceny je oboznámený s pravidlami a súhlasí s nimi, keď organizátorovi zašle vyplnený online formulár s odpoveďou na otázku o cenu, ak sa to vyžaduje pri jednotlivej hre o ceny, alebo keď odpoveď zverejní na sociálnych sieťach Facebook, Twitter a Instagram . V príspevku musí byť použité kľúčové slovo a príspevok musí byť verejne prístupný (v prípade Facebooku to znamená, že používateľ, ktorý má inak skrytý profil, musí nastaviť príspevok ako verejný; v prípade Twitteru a Instagramu to znamená, že používateľ musí mať verejne prístupný profil).
Podmienkou získania výhry je poskytnutie základných údajov výhercu (meno, priezvisko a adresa) a daňového čísla. Účastníci, ktorí sa zúčastnia na hre o výhru na sociálnych sieťach pomocou kľúčových slov, budú musieť v prípade vyžrebovania oznámiť organizátorovi svoje osobné údaje, daňové číslo a e-mailovú adresu. Organizátor má právo požadovať, aby výherca preukázal svoju totožnosť príslušným dokladom. V prípade uvedenia neúplných, nesprávnych alebo nepravdivých údajov má organizátor právo vylúčiť účastníka z hry o ceny.
Výhernej hry sa nemôžu zúčastniť zamestnanci spoločnosti Biostile d.o.o. alebo ich najbližší rodinní príslušníci (manžel/manželka alebo osoba, s ktorou žijú v partnerskom vzťahu, ktorý je podľa predpisov o manželstve a rodinných vzťahoch právne rovnocenný manželstvu, deti), prípadne adoptované deti, vnuci, súrodenci a rodičia alebo osvojitelia zamestnanca).
Dátum začiatku a ukončenia žrebovania o ceny je uverejnený na webovej stránke, na ktorej sa žrebovanie o ceny uskutočňuje.
16.2. Odmena a platba dane z príjmu
V každej súťaži organizátor uvedie, aká je výhra pre víťaza.
Hodnota jednotlivej výhry môže presiahnuť zákonom stanovenú hodnotu pre platenie preddavkov na daň z príjmu. Daň z príjmu pre výhercu vypočíta a odvedie organizátor a výhru oznámi správcovi dane.
Výhry nie je možné vyplatiť v hotovosti, výhru nie je možné previesť na tretiu osobu, ani ju vymeniť.
Výhercovia, ktorí sa zúčastnia na hre o ceny prostredníctvom formulára na webovej stránke, budú informovaní o výhre, podmienkach (časové limity a iné podmienky) a spôsobe prevzatia výhry na e-mailovú adresu, ktorú uvedú pri zadávaní odpovede v online formulári.
Výhercovia, ktorí sa zúčastnia na žrebovaní o výhru s kľúčovým slovom, budú o výhre informovaní prostredníctvom kanála (sociálnej siete), prostredníctvom ktorého sa zúčastnia na žrebovaní o výhru (Facebook, Twitter a Instagram), v opačnom prípade budú informovaní o tom, že boli vyžrebovaní , spolu so žiadosťou o informovanie organizátora o svojich údajoch, ktorú dostanú vo forme odpovede na ich zverejnenie, s ktorým sa zúčastnia na žrebovaní o výhru.
16.3. Žrebovanie
Žrebovanie sa uskutoční pomocou programov „random comment picker” na internete, na ktoré bude uverejnený odkaz. Výherca ceny sa vyberie náhodným výberom zo všetkých účastníkov, ktorí v prípade výherných otázok pošlú alebo uverejnia správnu odpoveď s kľúčovým slovom najneskôr v termíne určenom pre každú výhernú hru. Žrebovanie nie je verejné.
V prípade nesprávnej odpovede alebo neúplne vyplneného formulára bude taký kandidát vyradený a výber sa bude opakovať.
V prípade, že si výherca neprevezme výhru do 14 dní od okamihu, kedy mu organizátor zašle oznámenie o získanej výhre (poštou, e-mailom alebo formou odpovede na jeho príspevok na sociálnych sieťach), výhra zaslaná poštou sa organizátorovi vráti ako nedoručená na adresu vyplývajúcu z vyplneného formulára, má sa za to, že výherca výhru odmieta. V takom prípade sa žrebovanie neopakuje. V prípade straty alebo poškodenia balíka a/alebo poškodenia obsahu balíka, ktorý bol zaslaný poštou, nemá výherca nárok na žiadnu finančnú ani vecnú náhradu.
Záznam o výbere a informácie o výhercovi budú uložené a organizátor bude výhercov písomne informovať. Výber je konečný a odvolanie proti priebehu výberu nie je možné.
Záznam o žrebovaní sa bude uchovávať jeden rok na adrese organizátora. Po uplynutí uvedenej lehoty môže organizátor hry o ceny dokumentáciu zničiť.
16.4. Riešenie sťažností
Všetky sťažnosti a reklamácie rieši organizátor hry o ceny. V prípade opodstatnených reklamácií sa zaväzuje ich čo najskôr vyriešiť a informovať o tom účastníka.
16.5. Ochrana osobných údajov účastníkov súťaže
Účasťou v žrebovaní o ceny účastníci hry umožňujú organizátorovi zhromažďovať, spracúvať a uchovávať osobné údaje v súlade s platnými právnymi predpismi. Osobné údaje, ktoré sa zhromažďujú, môžu byť nasledovné:
E-mailová adresa, meno a priezvisko a v prípade výhercu aj adresa, bydlisko a daňové identifikačné číslo.
Získané osobné údaje účastníkov jednotlivých hier o ceny budú použité len na realizáciu jednotlivých hier o ceny alebo na účely vymedzené v štvrtom odseku tohto článku.
V súlade s platnými právnymi predpismi majú účastníci jednotlivých hier o ceny zaručené právo na prezeranie, kopírovanie, rozmnožovanie, dopĺňanie, opravu, blokovanie a vymazanie osobných údajov, ktoré sa ich týkajú.
Správca zbierky môže spracúvať získané osobné údaje na účely informovania o súťaži o ceny, výberu vzorky, prieskumu a štatistického spracovania údajov, na zistenie využívania služieb, na prieskum trhu, informovanie o ponukách, akciách, novinkách a výhodách, ak s tým účastník v prípade individuálnej hry o ceny súhlasí .
Osobné údaje môže správca zbierky spracúvať počas zákonnej lehoty alebo do odvolania súhlasu účastníka. Každý účastník môže súhlas subjektu kedykoľvek odvolať prostredníctvom e-mailu: info@biostile.sk.
Organizátor sa zaväzuje, že údaje neposkytne tretím osobám, svojim externým dodávateľom a partnerom. Účastník môže organizátora kedykoľvek požiadať o vymazanie svojich osobných údajov zo zbierky, a to do 15 dní od podania žiadosti. Organizátor môže v médiách zverejniť mená účastníkov alebo výhercov cien a fotografie a záznamy z prípadného odovzdávania cien (za ktoré organizátor nemusí výhercom platiť), ak s tým účastníci alebo výhercovia cien súhlasia.
16.6. Zmena podmienok, zodpovednosť
Spoločnosť Biostile, trgovina in storitve, d.o.o. si vyhradzuje právo zmeniť a modifikovať tieto podmienky.
Organizátor nezodpovedá za prípadné škody vyplývajúce z výhier. Organizátor hry o ceny nenesie žiadnu zodpovednosť za nefunkčnosť portálu a z toho vyplývajúcu nefunkčnosť online služby, ktorá je dôsledkom poruchy siete zmluvných partnerov, výpadku elektrickej energie alebo iných technických porúch, ktoré by mohli dočasne narušiť používanie služby.
- Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov
V súlade s právnymi normami spoločnosti Biostile d.o.o. neuznáva žiadny spotrebiteľský zmierovací orgán na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov, ktorý by mohol spotrebiteľ podľa zákona o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov iniciovať.
Obchodník, ktorý ako poskytovateľ tovaru a služieb prevádzkuje internetový obchod na území Slovenskej republiky, zverejňuje na svojej webovej stránke elektronický odkaz na platformu na online riešenie spotrebiteľských sporov (SRPS). Platforma je zákazníkom k dispozícii TU.
Táto regulácia je založená na zákone o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov, nariadení (EÚ) č. 524/2013 Európskeho parlamentu a Rady o online riešení spotrebiteľských sporov a o zmene nariadenia (ES) č. 2016/2004 a smernice 2009/22/ES.
Obchodník potvrdí prijatie sťažnosti do piatich pracovných dní a informuje používateľa (kupujúceho), ako dlho bude trvať jej vybavenie, a priebežne ho informuje o postupe riešenia. Obchodník sa bude snažiť čo najlepšie riešiť prípadné spory dohodou. Obchodník a používateľ (kupujúci) ako účastníci elektronického obchodu vzájomne uznávajú platnosť elektronických správ pri riešení sporov.
Tieto všeobecné obchodné podmienky a všetky spory medzi obchodníkom a používateľom (kupujúcim) podliehajú slovinskému hmotnému a procesnému právu, pričom sa neuplatňujú pravidlá medzinárodného súkromného práva, ktoré by odkazovali na použitie iného práva.
Ustanovenia občianskeho zákonníka, zákona o elektronickom obchode, zákona o ochrane osobných údajov a zákona o ochrane spotrebiteľa sa primerane uplatňujú na všetky vzťahy a na práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
- Zmeny Všeobecných obchodných podmienok
Pri zmenách predpisov o prevádzkovaní internetových obchodov, ochrane osobných údajov a ďalších oblastiach súvisiacich s prevádzkou internetového obchodu predajcu, ako aj pri zmenách vlastnej obchodnej politiky môže predajca tieto všeobecné obchodné podmienky zmeniť a/alebo doplniť, o čom bude používateľov vždy vhodným spôsobom, najmä prostredníctvom e-mailu, informovať. Všetky zmeny a/alebo doplnenia všeobecných obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť po uplynutí 8-dňovej lehoty od zverejnenia zmien a/alebo doplnení. Ak je zmena a/alebo doplnenie všeobecných obchodných podmienok potrebná na splnenie predpisov, môžu tieto zmeny a/alebo doplnenia výnimočne nadobudnúť účinnosť a platiť v kratšom čase.
Používateľ, ktorý nesúhlasí so zmenami a/alebo doplnkami týchto Všeobecných podmienok, musí zrušiť svoju registráciu do ôsmich dní od zverejnenia oznámenia o zmenách a/alebo doplnkoch Všeobecných podmienok, inak sa po uplynutí tejto lehoty má za to, že používateľ zmeny a/alebo doplnky Všeobecných podmienok prijíma. Zrušenie registrácie sa vykoná tak, že používateľ písomne oznámi zrušenie registrácie obchodníkovi.
Zmenené Všeobecné obchodné podmienky boli prijaté spoločnosťou Biostile d.o.o., dňa 15. 09. 2023.
Prajeme vám veľa príjemných a cenovo výhodných nákupov v našom internetovom obchode!
.